2016. március 14., hétfő

GUCCI Nail - Iconic Gold 170

Sziasztok!
   Egy különleges darabot szeretnék ma bemutatni. Különleges mert nincs hozzá hasonló színem, különleges  mert nem sok helyen lehet ,,összefutni" Gucci sminktermékekkel.
 A körömlakkot egy utazás alkalmával vettem, Dubajban. Leírhatatlan élmény volt az Emirates Mallban lévő egyik óriási parfümériába bemenni és minden létező luxusmárka pultjainál megállni, nézelődni, próbálgatni a termékeket, illatokat. Nem túlzók, több mint 1 órát voltam az üzletbe. A Gucci elegáns, fekete -arany standját meglátva egyből eldöntöttem, hogy ez lesz a márka amiből vásárolok. Kimondottan a márka miatt. Egy bronzosítót és egy rúzst szerettem volna venni, végül egy körömlakk , szemceruza és bronzosító lett a zsákmányom.Nemrég, talán 1.5 éve jelent meg a márka sminktermékekkel, így a színválaszték még eléggé szűkös a többi luxusmárkához viszonyítva.
Az árak iszonyatosan magasak általában, talán  a benzin és a cigaretta olcsóbb csak mint itthon.

Az Iconic Godlnak nagyon érdekes színe van, természetes fényben bronzos-arany, míg villanyfénynél barnás.Két rétegben használtam, gyorsan szárad, tartós és meseszép csillogása van, ami sajnos a képen nem látszik..Ami az árát illeti, itthon 3 darab CbL, vagy más indie körömlakkot vehettem volna, de azokat bármikor megvehetem, így ez nem volt elriasztó tényező egy darabnál.


Élőben sokkal szebb. :)





1 megjegyzés: