2015. szeptember 27., vasárnap

Enchanted Polish - July 2015

Sziasztok!
      Rég nem volt bejegyzés a blogon, sok minden történt velem mostanában, szerencsére mind jó dolog, így a blog mint kikapcsolódás, hobbi, vesztett a fontosságából, átvették más dolgok a szerepét, amik sokkal jobban érdekelnek, hasznosabb jelenleg.

Mint azt már régebben is írtam, a blogot nem fogom befejezni, ha ritkábban is de lesznek új bejegyzések, ha nem más haulos bejegyzésekkel jelentkezem, mert a vásárlási kedvem cseppet sem csökkent, sőt... :D
Nagyon eltértem a témától, az Enchanted Polish July 2015 körömlakkról korábban zt írtam, hogy az üvegre nézve nem tdtam eldönteni, hogy tetszik vagy sem.
Ez így igaz, ezt a színt fel kellett kennem, hogy tudjam kategorizálni.

Első használat  alkalmával nagy szerelemem lett ez a szín, nagyon szép felkenve, illik a bőrtónusomhoz és különleges árnyálat, nem sok hasonlóm van. A minősége szuper, ha jól emlékszem fedőlakkal (Rica) 4 napig hordtam.
gyenge napfényben
vakuval készült fotó



8 megjegyzés:

  1. Álom vagy valóság?? Angyali szépség :))

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik, igazi Hamupipőkés árnyalat. :)

    VálaszTörlés
  3. Ajjaj, nagyon rég nem néztem meséket, plusz fiaim vannak, szóval nekem ilyen jellemzés nem jutott eszembe, de tetszik. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon különleges, szép szín ! S örülök neki, hogy bár kicsit ritkábban jelentkezel, de különleges lakkok bemutatására Tőled mindig számíthatunk !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)
      Lassan de biztosan kezdek megfontoltan vásárolni, már nem hajt az újdonság varázsa, hogy mindenképp kellenek az új körömlakk kollekciókból lakkok, viszont az ismeretlen márkák arcápolási termékek kezdenek módfelett érdekelni :)

      Törlés