2015. augusztus 2., vasárnap

Reviva Labs, John Frieda, Natura Nail és Enchanted Polish Haul

Sziasztok!
            Izgalmasan kezdődik az augusztus számomra,  sok új, jó referenciával rendelkező terméket vásároltam. A legizgalmasabb a Reviva Labs termékei, hogy miért, azt alább olvashatod.
   Az Enchanted Polish 2015-ös Június, Július és Augusztus elnevezésű körömlakkokat zsákbamacska típusú rendeléssel még  május végén rendeltem, látatlanba többet nem rendelek, nem vagyok elájulva a színektől és nagyon drága mulatság volt. Eddig egy színt próbáltam, de semmi extra, inkább maradok a Glam Polish körömlakkoknál, a 3 darab Enchanted Polish árából (szállítási költséggel) 6 darab GP körömlakkot vehettem volna.
Sebaj, kíváncsi voltam, nem bánom, majd jönnek még Glam Polish lakkok is, amint leszenk olyan színek amik tetszenek, bár márkától függetlenül, egyre nehezebb olyan színt találnom ami felkeltené az érdeklődésem.


 Pár hete, megunva a barna hajszínt, újra szőkítettem a hajam, ezért visszatértem a John Frieda Sheer Blonde termékekhez. Tegnap benéztem egy Müller üzletbe, hogy vegyek még a samponból, ott láttam meg a számomra új termékeket, a bőséges kínálatból egy hajápoló olajat és egy volument adó sampont választottam, a samponhoz hajbalzsam termékminta volt csomagolva. A termékeket ma fogom kipróbálni, ha lesz értelme, majd írok róluk.


Natura Nail termékekről még életembe nem halottam, nem láttam, az iHerb webshopban találtam rá, az alacsony ára miatt (5.75$) gondoltam egy próbát megér. Két napos használat  után sok mindent nem tudok írni róla, bízom benne, hogy nálam is be fog válni.

A Reviva Labs krémeket egy ismert külföldi blogon láttam, ahol a bloggerina elismerően és elégedetten írt az általa használt termékekről, megemlítve az alacsony árakat is. Rákerestem a termékekre, az iHerb weboldalán nevetségesen olcsón találtam rájuk, így egyből, egy majdnem komplett, 6 darabból álló szettet állítottam össze, ami kb. 47$-ba (kb. 13.00 Ft) került.
A szállítási költség 5.8$ volt.
 A kiválasztott termékek: arcradír, arctonik, fényvédőkrém, arckrém, szemkönyékápoló és egy olyan "katalizátor" gél ami fokozza az éjszakai krémek hatását, mélyebbre jutását.






A sok új cuccról a későbbiekben, pár hét elteltével írok majd,  az arcápolási termékek kezdenek igazán érdekelni, sok jó dolog található az iHerb webshopban.

Aki használt már valamit a bejegyzésben látható cuccok közül, annak érdekelne a véleménye. :)

5 megjegyzés:

  1. Remélem azért majd megszereted az EP lakkokat. Az a July nagyon szépséges *.* (bár lehet elfogult vagyok, mert júliusban születtem :D)

    VálaszTörlés
  2. Azért elég szép az a 3 lakkocska :)

    VálaszTörlés
  3. Sebaj, kíváncsi voltam, nem bánom, majd jönnek még Glam Polish lakkok is, amint leszenk olyan színek amik tetszenek, bár márkától függetlenül, egyre nehezebb olyan színt találnom ami felkeltené az érdeklődésem.
    shawl , silver shawl , gold shawl , navy shawl , woolen shawl , evening shawl , silk shawl , bridal shawl , ladies shawl , chiffon shawl

    VálaszTörlés