2015. április 19., vasárnap

Harlow and Co - Haul

Sziasztok!

    Gyönyörű körömlakkokkal jelentkezem, rég áhított és az új Glam Polish kollekcióból vásároltam pár darabot.

A körömlakkokat a kedvenc webshopomból rendeltem, mégpedig a Harlow and Co-tól.
Több szempont miatt is szeretek itt vásárolni, az egyik a választék, a másik tényező a kedvező árak, a gyors, olcsó (viszonyítva) illetve a nem túl magas vásárlási összeg után (100 CAD) ingyenes szállítás. A márkakínálat mesés, Cirque Colors, Colors by Llarowe, Crows Toes, Cupcake Polish, Girly Bits,  Lacquer Lust, Polished by KPT, Picture Polish, Mentality Nail Polish, KBShimmer -az új nyári kollekció 28!!! új színnek érkezik-, Powder Perfect és még hosszan sorolhatnám.
Ami nagyon tetszik a webshopban, ha egy lakk nincs készleten e-mail értesítést lehet kérni készletfeltöltésről, így tuti nem maradok le egy áhított színről sem.Ez az opció más webshopokban is elérhető, de mindenhol ahol vásárolni szoktam, szerintem nagyon hasznos az eladó és vevő szempontjából is.
A  darab új körömlakk mind nagyon tetszik, de természetesen vannak kedvencek ezek között is.
Az új színek:


 A képek mnősége nem a legjobb, így készítettem pár képet vakuval, ezek közelebb állak a valósághoz, illetve befotóztam a már régebben vásárolt GP körömlakkokat szín összehasonlításképp.



 Jelenlegi Glam Polish kollekcióm:
A kedvenceim az új színekből, a Pow és a Welcome to the 60's.
A Cast A Spel 3. kollekció megjelenése óta újabb kollekciók jelentek meg a Glam Polish kínálatában, a 9 színből álló Master of Illusion és a két limitált 3-3 színből álló mini kollekció, képeket ezekről itt találtok. 

Nagyon ajánlom a  Harlow and Co webshopot.

16 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek Erzsi, köszi a linkeket! Nekem egyik se színem, inkább egy Gee-re szeretnék beruházni majd. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, ismerem a színeid, a Gee is gyönyörű, nagyon betaláltak engem ezzel a sok csillogó csodalakkal. :D

      Törlés
  2. A You&Me tetszik közülük leginkább, de valami azt súgja, ezen cseppet sem lepődtél meg :)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezt természetes aranyoskám, valahol ezt el is vártam. :D

      Törlés
  3. so glam
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Enchanted és a Pow a kedvencek. :)

    VálaszTörlés
  5. Húúú... mennyi szépség! Nekem a Pow a favorit, de mindegyik csodaszép... :)
    Ha én ennyi drága lakkot mernék egyszerre venni, kitenné a férjem a szőrömet a lakásból. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, nem ennyire rosszak a pasik, az enyém is kicsit morog, de egyre kevesebbet, kezd rájönni, h hiábavaló. :D

      Törlés
  6. Wow! Gyönyörű lakkocskák! :)) Nem is tudnék választani, mind nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezaz, én sem tudtam választani azért is vettem meg mindet ami tetszik. :)
      Ámbár még maradt 2-3 szín ami biztosan jól állna a körmeimen. :D

      Törlés
  7. Nagyon szép az összes, olyan jól mutatnak sorba állítva, szívesen viszont látnám őket így én is az egyik polcomon! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, együtt még szebbek.
      Kenem is őket szorgalmasan, eddig a csak az Illusion színhez nem volt kedvem, de ez sem marad ki. :)

      Törlés
  8. Válaszok
    1. Ez a szín szerintem nyáron lesz tökéletes, de most is nagyon tetszik. :)

      Törlés