2015. január 29., csütörtök

Polished by KPT - Triomphe-nt Night

Sziasztok!

A Polished by KPT lakkokat első alkalommal a Harlow and Co webshopban láttam. Akkoriban a márka színei, illetve sok körömlakkja thermo, azaz színváltós körömlakk volt, nem érdekeltek. Karácsony előtt megjelent Paris & Me kollekcióban már találtam olyan aranyos szint ami a virtuális kosárkámba való volt.





A lakk minősége tökéletes, kér rétegben tökéletesen fed, a felülete sima és szép fényes. Gyorsan szárad, tartós, szeretem. A szín, van aki "aranyos" és van aki nem. Van aki imádja az arany színű körömlakkokat, míg mások semmi pénzért nem kennék fel. Nekem nagyon-nagyon bejön, mivel nem csak arany, de a hologramos színjátéka is nagyon szép.
Szín összehasonlításhoz másik két új, decemberben vásárolt lakkot választottam ki:


  A vásárlás (megérkezése) óta sokszor használtam, pár képet készítettem ezekről:
Zoya - Drean színre 1 rétegben kentem:

Nyomdázva is készült pár kép, fehér matt glitteres körömlakk Crows Toes- Bnny Slope, nyomdalemez Pet'la Plate:

A körömlakk megérte az árát! Mint minden olyan szín amit  használok  és nem a dobozban pihen.

5 megjegyzés:

  1. Megőrjítesz, ezekkel az arany gyönyörűségekkel, teljesen kész vagyok, ezzel fogok álmodni... :)

    VálaszTörlés
  2. Hmm nekem ez most túl arany, legalábbis ami az üvegben rejlik, körmökön már kevésbé... Egyáltalán van olyan, hogy valami túl arany? :D

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép, a Zoyás verzió is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, nekem most az ecsetes képeken tetszik a legjobban! :)

    VálaszTörlés