2014. december 10., szerda

piCture pOlish - Blue Dog

Sziasztok!!


      Ma  piCture pOlish gyűjteményemből egy sötétkék körömlakkot hoztam.
A Blue Dog egy nagyon sunyi szín.
Miért nevezem sunyi színnek? 
Sunyi, mert az üvegre nézve nem látszik micsoda kincset rejt! Lehetetlen élethűen befotózni.
A picit szürkés-kék alapszín dugig van csodálatosan csillogó parányi  kék és lila mikro-pelyhekkel, amik fényhatására káprázatos csillogásban verik vissza a fényt, a kék pelyhek dominálnak. A lakkot még nyáron vettem és imádtam nézni vezetés közben, pontosabban piros lámpáknál várakozva, amint csillagszóróként verte vissza a fényt.
körmön hasonlóan fest

A lakk állaga vékony, 2 rétegben kentem, gyorsan szárad.
Nem tudom miért, de nekem ez a szín kimondottan nyárias, lehet azért mert mint írtam is, kell neki a fény, hogy megcsillanthassa valós szépségét. 
Pár sötétkék körömlakk társaságában:

 Sajnos természetes fénynél nem volt alkalmam lefotózni, az alábbi képek vakuval készültek.

A Blue Dog színre nem mondanám, hogy az  a szín amit elsőre kell beszerezni a piCture pOlish  kék körömlakkjai közül, de aki szereti a kék színű körömlakkokat annak ajánlom ezt a színt is, mondjuk 4.-5. PP kék körömlakknak. Örülök, hogy megvettem, bár elég sok kék körömlakkom van a márkából, de azt hiszem a PP kék színekben a legerősebb.

óriás méretű fotó, katt
A szín alkotójának a bejegyzést a körömlakkról itt találjátok.
A körömlakkot megvásárolni pedig itt lehet vagy...az Árkádban :)

Melyik a kedvenc kék színű körömlakkod a piCture pOlish körömlakkok közül, illetve melyik van meg vagy kívánságlistás?



18 megjegyzés:

  1. Tényleg sunyi a lakk, mert eddig nem érdekelt (még a kutyát se...:) szóviccek a gyengéim), de hű meg ha a képeid láttán. Szép lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az, nagyon sunyi -köztünk maradjon, pár százan olvassák csak- mikor első alkalommal megláttam az üveget arra gondoltam, h ez a szín a márka legnagyobb "égése", de nem, sőt nagyon is jól sikerült alkotás :)

      Törlés
  2. Nincs kedvenc, kékmánia van. :))) A PP tényleg nagyon jó kékben, ezt a sort így, ahogy van elfogadnám. Na jó, egy pár már meg is van belőle. Múltkor a Midnight Meteort nézegettem éppen, de a Blue Dog is tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom melyik színek vannak meg, ha meg van az Eyre akkor inkább a Blue Dog színt ajánlom.
      Nem akarlak rábeszélni, de gondolom nem is nagyon kell, ha kékmánias vagy :)

      Törlés
  3. Húúú... mennyi kék PP lakkod van! Gyönyörűek! Én szerintem választani sem tudnék ezekből... :)
    Nagyon szép ez az árnyalat körmödön, az üvegben első látásra tényleg nem olyan mutatós. Bár egymás mellé téve azért a Hope nekem kicsit jobban bejön. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Hope nálam örök szerelem, ez volt az első PP lakkom. :)
      Ezt követi tetszési sorrendbe a Bette, Eyre, Whimsy, Midnite Meteor és a Bule Dog .
      A nagy mennyiségű PP lakk gyűjteményért a Naillandet tudom okolni, hibáztatni és áldani :D
      Ugyanis, ha nem hozták volna be a márkát, biztosan nem lenne ennyi PP lakkom, mivel más webshopokból vásárolni (kicsit zsákbamacska a szín úgy is , h sok színmintát megnézek) vagy kézbe fogni, nézegetni egy-egy színt és olcsóbb is mert nincs postaköltség, szóval nagy a kísértés, én meg gyenge vagyok. :)

      Törlés
  4. Azok is szépek, az Instinct is szép, plusz fluoreszkál de én majd a Cyant szeretném megvenni tavasszal, ez nekem jobban tetszik a Fool's Gold színénél, de ezek tavaszias, nyári színek perpillanat számomra :)

    VálaszTörlés
  5. Amikor elhatározatam még nyáron, hogy veszek egy kék PP-t, vagy fél óráig forgattam a kezemben a Cosmost és a Hope-t, nem is sejtve, hogy milyen hamar készlethiányosak ezek a népszerű árnyalatok. Végül a Cosmost vettem meg. Nem tudtam, hogy létezik a Dream. :D Na, tegnap a Hope-pal kiegészült a triumvirátus, és igen, mindre feltétlenül szükségem volt. :D Kék forever, ez van. A Blue dog is tetszik, de biztos, hogy magamon idegennek érezném, így (egyenlőre) képeken nézegetem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rengeteg kék színe van a PP-nek, így biztosan bővülni fog a gyűjteményed, nem ehet velük leállni :D

      Törlés
  6. Nekem az élénkebb színek a favoritjaim, ha vennék ezeket venném: Ocean, Fool's Good :)

    VálaszTörlés
  7. Ezért szeretem a te posztjaidat olvasni, mert mindig összehasonlítod az éppen aktuálist a meglévő lakkjaiddal. Rengeteget segít a választásban! A kedvenc kék pp lakkom az Eyre, bár alapvetően én nem vagyok egy kék lakk kedvelő. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, webshopos vásárlásnál csak hasonló bejegyzésekre hagyatkozhatok, bár ritkán találok szín összehasonlításokat.
      Az Eyre nagyon szép szín, nem csodálkozom, h tetszik, mégha nem is vagy fanatikus kék körömlakk rajongó :)

      Törlés
  8. Még mindig a Whimsy lakk az álom a PP kékje közül. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyönyörű a Whimsy, imádom, de előbb nézd meg a Cyant is......;)

      Törlés
  9. Annyira élvezem, hogy amióta találkoztunk, a hangodon élnek életre a bejegyzéseid a fejemben :-) Ez a szín szerintem is nagyon különleges, és kipróbálásra vár már nálam, mert a neve, a története és a szín is nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés