2014. december 6., szombat

Karácsonyi nyereményjáték

Sziasztok!

       Egy kis aprósággal szeretném megköszönni az egész éves figyelmeteket, ami az utóbbi hónapokban életben tartotta a blogot.
    Karácsony előtt már minden másodperc számít, így lényegre törő leszek, még ha kissé nyersnek is tűnik, de remélem a nyereménytárgyak hangsúlyozzák ezt. :)
Akinek elnyerte a tetszését a nyereményjátékon megnyerhető lakkok, azoknak csak két feltételt kell teljesíteni,  de sok plusz esély is szerezhető.

A nyerménytárgyak:
- piCture pOlish - O'Hara körömlakk
- China Glaze - Snow Globe fedőlakk/körömlakk
- piCture pOlish - Kryptonite körömlakk
- Seche Vite gyors szárítófedőlakk
- 1 darab körömnyomda mintalemez (meglepetés melyik lesz) + bélyegző, lehúzó


A jelentkezés kötelező feltétele:
1. a blog feliratkozott, rendszeres olvasója vagy (1 esély)
2. lájkoltad a blog Facebook oldalát ( + 1 esély)

További esélyek szerzése:
3. Instagramon követsz  +1 esély
4. Bloglovin-on követsz +1 esély (oldalsávban)
5. Blogger vagy és kiteszed a nyereményjáték képét linkkel a blogod oldalsávjába, ez +3 esély
6. Megosztod a bejegyzést bármely saját internetes platformon  + 1 esély
7. Olvasó vagy és kommenteltél a blogomon, augusztus hónaptól számolva, legalább 9 megjegyzést írtál + 3 esélyed van. Augusztus elsejétől a blogon 37 bejegyzés látott napvilágot.
8. Lájkold a Nailland Facebook oldalát, ahonnan a gyönyörűségeket vásároltam, ez +1 esély.
 a Rafflecopter giveaway

Összesen 12 eséllyel indulhat aki minden feltételt teljesíteni tud, de mint tudjuk a szerencse kiszámíthatatlan......
A fentebb említett feltételek teljesítéséről a bemásolt linkeket is kérem, CSAK A NYERTEST ELLENŐRZŐM, ha nem valós adatokat adott meg, jelentkezése érvénytelen, újra sorsolok.
Illetve, kizárólag hazai címre postázok, külföldre nem.

Remélem tetszenek a lakkok, a nyomdalemez (nem a képen látható lesz) legyen meglepetés ;)

Sorslás 12.18.-án este, viszont ha ennyi helyen követtek, tuti nem maradtok le :)

Sok sikert kívánok!

42 megjegyzés:

  1. Hű, micsoda csomag, köszönjük a játékot! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Már nagyon régóta követlek, de nincs Facebook-om és soha nem is volt.
    A kérdésem az lenne hogy a fb-os lájkolás olyan alapfeltétel, amiből ilyen esetben sem engedsz vagy eltekintesz felette és elég nyilvánosan követnem, illetve a lehetséges alapfeltételeket teljesítenem? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. @Vivienne: sajnos nem, mert úgy állítottam be a jelentkezési modult, hogy az két első kötelező, ezen nem tudok változtatni, de 25.-én lesz egy újabb nyereményjáték, ott marad a régi rendszer :)

      Törlés
  3. Köszönjük, nagyon szép ajándékokért izgulhatunk! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi a játékot, pompás karácsonyi csomgot állítottál össze! :)

    VálaszTörlés
  5. Erzsi, a blogger nem engedte kitenni az oldalsávba, állandóan html hibát írt ki. Tudsz segíteni?
    A Raffelcopteren nem tudtam visszavonni, ha nem tudjuk megoldani, akkor vonj le tőlem 3 esélyt.

    VálaszTörlés
  6. Köszönjük a játékot!! Klassz nyeremények!! :)

    VálaszTörlés
  7. Azért ezt a csodálatos, értékes ajándékcsomagot nem nevezném "egy kis apróságnak", köszönjük szépen a lehetőséget! :) Sajnos a Bloglovin'-os követési linknél nem nagyon értem, hogy mire gondolsz, oda mit írjak? Követlek Bloglovin'-on, de ennek nem tudom mi a linkje... Kérlek, válaszolj, addig nem töltöm ki, hogy ne írjak be rosszat. Köszönöm! Kellemes ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűha, ezt én sem tudom, talán valaki tud segíteni, de ha másnak sem megy akkor ez az esély mindenkinél kilőve :(
      Kárpótlásként, itt is csak azt tudom írni, 25.-én egy újabb hasonló játék következik. :)

      Törlés
    2. Oda nem elég ha beírjuk, hogy milyen néven követünk Bloglovinon?

      Törlés
    3. Szerintem elég lesz, elnézést csajok a kapkodásért. :)

      Törlés
  8. Köszönöm szépen a játékot! szerelmes lettem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértelek, én is hamar szerelembe tudok esni egy-egy 12ml-es tégely láttán :D

      Törlés
  9. nagyon szépen köszönjük a játékot, igazán szuper, karácsonyi színeket válogattál össze! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekeztem egy átlagos (piros) és egy nem mindennapi (zöld)színt választani, figyelembe tartva a karácsonykor használt színeket :)

      Törlés
  10. Jújjj, szuper ajándékok! Köszönjük szépen! :)

    VálaszTörlés
  11. Köszönjük a játékot! Szuper a nyeremény, ezek pont nincsenek meg!

    VálaszTörlés
  12. Ez cuki tőled már megint. :)
    Sajnos az idén a munka, és a nyári 'küld csak el, megy a semmibe a kommented' eredményeképpen a 9 komment nem lett meg, pedig minden bejegyzésed megnézem mindig. :)
    Puszi, boldog karácsonyt!

    ééés má megint csak másodjára megy el. :/

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. Köszönjük ezt a "kis apróságot" :) Szuperek az ajándékok, szép Karácsony színűek *-*

    VálaszTörlés
  15. Juj, de szuper nyeremények! Köszönjük! :)

    VálaszTörlés
  16. Szuper vagy ismét és még mindig Erzsi! Nagyon szépen köszönjük a lehetőséget! Én meg továbbra is ritkán kommentelek, pedig gyönyörködöm rendesen. Ez van, ha az ember napi 8 órát beszél folyamatosan, itthon jó csak hallgatni.
    De kukk be hozzám is, fut a karácsonyi nyereményjáték! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kommentekkel én is hadilábon állok, de a nyj.-ok érdekelnek, nem is írok többet, futok a blogodra :)

      Törlés
  17. Köszi a játékot, szuper ajándékok!

    VálaszTörlés
  18. Ez a nyereméány azért ismét nem csak egy kis apróság! :)
    Mondhatni ismét elkényezteted az olvasóidat :D
    Fogalmam sincs, mennyit kommenteltem augusztus óta, mondhatni szégyentelenül keveset, mert lusta dög vagyok, így azt az opciót inkább kihagyom (nehogy azon bukjam el a nyereményt :D

    VálaszTörlés
  19. Köszönöm szépen a lehetőséget, csodás ajándékokat ajánlottál fel! :)

    VálaszTörlés
  20. Szuper ajándékok! Köszönöm a lehetőséget! :))

    VálaszTörlés
  21. Köszi a lehetőséget! :) Sokáig gondolkodtam, hogy jelentkezzek-e, mert a Kryptonite megvan nekem, de viszont a piros lakk csábító nagyon. :D Max felajánlom vigaszdíjnak a zöldet, ha én nyernék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom most sokan drukkolnak, h Te nyerjél, mindenesetre nemes gondolat a vigaszdíj :)

      Törlés
  22. én pedig nem kommenteltem sohasem, de minden posztodat olvastam már ;) nem egy lakkot te hatásodra vettem meg, de ennek ellenére nincs sok esélyem :/ főleg, hogy nem vagyok kommentelgetős típus. Hát azért én NAGYON szurkolok magamnak, mert pont ma "panaszkodtam" a nailland standnál, hogy tökéletes karácsonyfa zöld, és csillogós piros lakkom nincs, mert ezeket nem engedhetem meg magamnak (PP lakkok). Adok magamnak esélyt, és most kommentelek is :)

    Köszönjük szépen a nagy ajándékot, jó ízlésed van, mint mindig :)

    VálaszTörlés
  23. Köszönjük a nyereményjátékot! :)

    VálaszTörlés
  24. Köszönjük a lehetőséget, csudaszép csomag :)

    VálaszTörlés
  25. Köszönjük szépen a játékot ! :) CSodaszép nyeremények ! :)

    VálaszTörlés
  26. Mar nem tudok jelentkezni, pedig meg csak dec16 van.... :( Erzsi, mi az oka?

    VálaszTörlés