2014. december 28., vasárnap

Iridina Green - szemcsepp teszt

Sziasztok!
      A megszokottól eltérően ma egy szemcseppről írnék  pár sort, végülis illik a blog profiljába, igaz mostanában nagyon ritkán sminkkelek, de azért néha előkapom a  spirál, szemcerka, rúzs, pirosító kvartettem ami alá egy nagyon jó és olcsó BB krémet használok, de erről majd holnap írok.
      Az Iridna Green szemcseppből két flakonnal kaptam a hazai forgalmazótól szeptember végén.
Nagyon örültem neki, mivel rettenetesen érzékenyek a szemei. Szemhéjpúder, füst, huzat, kialvatlanság, monitor és szinte mindentől csúnyán kivörösödik, ég, ezek is közrejátszottak, hogy egyre ritkábban nyúltam a sminkcuccokért.
Több márkából használtam már szemcseppet, de gondom mindig az volt, hogy huzamosabb ideig vagy folyamatosan egyik sem használható.
Az Iridina Green ebben különbözik és emiatt megváltás számomra, mert folyamatosan használható.

Érezhetően gyengébb változat,mint egy szokványos szemcsepp, amiket folyamatosan csak 7 -8 napig lehet használni. A 3.-4. napi egyszeri  használat után  éreztem a hatását, de onnantól kezdve nem volt gond a kivörösödés, viszketés. ha nem is minden nap, de heti 4-5 alkalommal használom. A két flakon már lejárt, reggelente használtam, naponta 1x, nem ürült ki a 10 ml-es flakon, de nem akartam tovább használni mint 1 hónap, ezért is írtam rá a felbontás dátumát. December elején vásároltam egyet, ha jól emlékszem 1600 Ft. körül lehetett az ára (több mindent vettem), de ez gyógyszertáranként változó. Ezt az összeget lebontva napokra, kb. 55 -Ft.-ra jön ki a napi használat költsége.
Elégedett vagyok az Iridina Greenel, igaz nincs viszonyítási alapom más folyamatosan használható szemcseppel, de amit ígér betartja.

Hasonló gondokkal küzd valaki?  Mivel kezeld a szemvörösséget?



3 megjegyzés:

  1. Én ezt a szemcseppet még nem használtam, viszont tavalyelőtt szilveszterkor belement a tűzijáték füstje az egyik szemembe és másnapra nagyon iszonyúan bedagadt, úgy néztem ki mint akit csúnyán megvertek előző este... :) A gyógyszertárban erre kértem a legerősebb vény nélküli szemcseppet és az Iridina due cseppet javasolta a gyógyszerész. 2 nap alatt nagyon szépen levitte a vörösséget és a duzzanatot sőt még egy kis gennyes váladék is volt a szemeben, az is szépen elmúlt. Én nagyon elégedett voltam vele, szerintem ez a green verzió még csak jobb lehet mert kevésbé irritatív anyagokat tartalmaz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Iridina due szemcseppet én használtam idén tavasszal, az sokkal hatásosabb, azonnal hat, gyönyörűen helyrehozta a szemeim, de sajnos nem használható folyamatosan.

      Törlés
  2. Szió, én a forever activátorra esküszöm!! Nincs benne semmi kemikália, így nincs is korlátozva a használata. Igaz, hogy az első pár másodpercben baromira csíp, de mindent megér! Én 10 éves korom óta vagyok rövidlátó, de mióta használom, javult a látásom is, ami eléggé sokkolta a szemdokimat :D

    VálaszTörlés