2014. október 8., szerda

ILNP - Black Orhid

Sziasztok!
      Egy nagyon szép lila színű körömlakkal jelentkezem ma.
Nagyon nehéz szavakat találni a tetszésem kifejezésére, az utóbbi időben sikerült olyan színeket választanom amik, szinte kivétel nélkül nagyon tetszenek, ezért már déja vu lenne újra ezeket leírni
Az ILNP Black Orhid szín egyszerűen és röviden: csodálatos! Ennek ellenére a három ILNP körömlakkból nem ez a kedvencem.
A körömlakk színe erősen változó a fényviszonyok miatt. A hologramos fénye csak napsütésben látható. Természetes fénynél, villanyfénynél viszont gyönyörű fényes finise van.
A lakk állaga vékony, két rétegben teljes a fedése, extra gyorsan szárad, extra fényesre.



a valódi színe
Kerestem összehasonlításhoz is színeket, mindegyik nagyon szép, bár tény, hogy a Dior a leggyengébb a trióból.


Unalmas mindig mentegetőzni, bénán lakkozok, ez van.Ahhoz meg végképp nincs időm, türelmem, kedvem, hogy csak a blog miatt újra lakkozzak, szóval maximalista és perfekcionista sem vagyok, de ezt nem bánom. Az alaplakk miatt kissé foltosnak tűnik, de ez is az én hibám, a felvitel miatt volt. Biztosan lesz  még a blogon ez a lakk egy napi köröm formában, majd legközelebb odafigyelek. :)
Nem használtam fedőlakkot.


      Summa summarum, az ILNP 2014-es őszi kollekciójából rendelt 3 színről elmondhatom, rohadt jók!
Gyorsan száradnak (nálam ez az első szempont, bár néha elnéző vagyok), tartósak, különleges, egyedi színekben pompáznak.Teljesen elbűvöltek, tökéletesek, már csak azt tudom mondani, hogy nagyon várom a következő kollekciót.
A márka webshopjából rendeltem, nagyon hamar, 6 nap alatt megérkeztek.


8 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki ez a lakk, igazán csodás!

    VálaszTörlés
  2. Imádom, kell nekem egy ilyen! <3

    VálaszTörlés
  3. Ez a lakk mindenhol elbűvöl, így nálad is:)

    VálaszTörlés
  4. <3 Nagyon mesés szín. :) Olyan tekintélyt parancsoló. :D

    VálaszTörlés
  5. Én is imádom, nem csodálom, hogy Te is megrendelted végül!

    VálaszTörlés
  6. És tényleg mennyivel szebb, mint a Dior, pedig üvegben az jobban tetszik :O

    VálaszTörlés