2014. október 3., péntek

Blog Sale

Sziasztok!

   A szívem szakad meg minden blog sale alkalmával, mert minden darab ami ide felkerül nagyon tetszett, de folyamatosan változik az ízlésünk, növekszik a gyűjtemény, így sajnos szelektálni kell!
Nem tudok sokáig a gépnél maradni, így az első, konkrét ajánlatot tevőé a kiválasztott darab.
A postaköltség, 1 körömlakknál 450Ft., 2-4 db.-nál 750 Ft.,  5 db felett 1200 Ft.
Fizetni átutalással lehet, a körömlakkokat ajánlva adom fel.
A képeknél csak a termék ára szerepel, ehhez jön még a fránya postaköltség.
A képeket nagy méretben tettem fel, valamit linkeltem azokat amiről volt bejegyzés a blogon.

A kínálat:

1. NOPI  glitteres 800 Ft., 2. Perfect Chic 600 Ft.,  3.NOPI csillagos fedőlakk 800Ft.
7.OPI ??? gyönyörű barna 1000 Ft.,  8 Let's Do Anithing We Want! 1200 Ft., 9. Matt fedőlakk 1400 Ft. 10.All Sparkley and Glod 1200 Ft., 11. Danke-Shiny Red 1200 Ft.


15 megjegyzés:

  1. @sklatyenom : rendben, légy szíves az alábbi címre írj: erzsi819KUKACgmailPONTcom
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  2. Szia! DL-Do the Mermaid + MoYou mintalemezt szeretném :)

    VálaszTörlés
  3. Az OPI mattító fedőlakkot szeretném! :)

    VálaszTörlés
  4. Lányok legyetek szívesek írjatok emailt, ezt elfelejtettem a bejegyzésben megemlíteni, hiába öregszem :D

    VálaszTörlés
  5. Szia!a 13-as Galaxy Effect-et kérném.köszönöm.Írok mailt.

    VálaszTörlés
  6. Én a Color Club Kissmetet szeretném :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!Én a holósat szeretném: 21.Starrily Eclipse 1900 Ft.köszi

    VálaszTörlés
  8. Szia ! Én a 7-es, OPI-t kérném. Köszi

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    10.All Sparkley and Glod és a 11. Danke-Shiny Red
    ezt a kettőt vinném
    írtam mailt :)

    VálaszTörlés
  10. Jól megrágtam a dolgot és vinném a 20-as KBShimmer-t is! :) Írom az e-mailt.

    VálaszTörlés
  11. Szia! DL-Pseudo Silk Kimono-t vinném, köszi! Írok e-mail-t :)

    VálaszTörlés
  12. Szia Erzsi!
    A 14 es a 17 Deborah Lippmann lakkot szeretnem!Sok puszi!
    kassaikatalin@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok! Most értem a géphez, lassan válaszolok mindenkinek aki levelet írt :)

    VálaszTörlés
  14. Biztos ami tuti ziher itt is írok. :D A 18-as számú Starrily szépséget szeretném. :3

    VálaszTörlés