2014. augusztus 13., szerda

STARRILY - SCARLET LETTER

Sziasztok!
          A Starrily márkából egy újabb darabot szeretnék ma prezentálni.
Kissé szokatlan színt választottam, hajtott a kíváncsiság....
Imádom a piros színt körömlakkban, de ritkán használom, ennek ellenére nagyon kíváncsi voltam, hogy az eper-piros, áttetsző, gllitteres körömlakk milyen lehet.
Az alábbi képeken 3 rétegben látható, száradási ideje jó. A felső körömpálcikát óvatosan áttöröltem egy körömlakba mártott fültisztító pálcikával, így a glitterek erőteljesebben látszanak, nekem így tetszik jobban.
Nem volt kedvem használni, most valahogy nagyon karácsonyi hangulata van ennek a színek számomra, összehasonlítani sem tudom más körömlakkal mert nincsen hasonlóm. Viszont, összeszedtem az összes piros körömlakkom, lehet van még 1-2 darab, mivel jelenleg márkákra bontva tárolom, pedig nyár elején mindig színekre bontva szoktam tárolni a dobozokban.
Az alábbi képekre kattintva, nagy felbontásban is megnézheted a színeket.



A Nails Inc. körömlakk neve: Gloucester Place
 Az elején is írtam, tetszik a körömlakk színe, de most nincs kedvem használni, így a későbbiekben,  egy NOTD posztban még látható lesz a blogon ez a szín.
A Starrily körömlakkokat a márka webshopjából lehet megrendelni.

A következő bejegyzésben, a márka hologramos fedőlakkja következik, egy ilyen darab minden körömlakkfüggőnek ajánlott, mivel bármilyen színból hologramos körömlakkot varázsolhatunk egy ecsethúzással ;)


Mi a véleményed a Scarlet Letter színéről?


További STARRILY körömlakkok a blogon:
- Balloon Animal
- Caribbean Shore
- Starrily Haul


13 megjegyzés:

  1. Vörös és arany? A szememen keresztül a szívemet vette célba és találta telibe ez a lakkocska :) Álomszép!

    VálaszTörlés
  2. Majd karácsonykor vagy Valentin-napon újratárgyaljuk:)))))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép! Te hogy állsz az ilyen glitteres lakkok lemosásával? Van valami trükköd? Nekem nagyon tetszenek, de nehéz leszedni őket. A 10 perces körömlakkos puhításhoz meg valahogy nincs érkezésem.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik. :) Szeretem a piros színeket. :)
    Várom a holo fedőlakkról a posztot. ^^

    VálaszTörlés
  5. Nem rossz, nem rossz de tényleg egy kicsit karácsonyi :D Bár nem vagyok egy nagy piros fan, de a glitterek nagyon egyedivé teszik és szerintem hordanám. Ja és határozottan jobban tetszik az áttörölgetett verzió! :)

    VálaszTörlés
  6. @Zita: nincsen, annyi, hogy körmönként 5-6 mp.-ig rányomva tartom a lemosóval átitatott vattakorongot, nagyon-nagyon ritka esetben, van a fóliás verzió.
    Viszont még nem próbáltam speciális, glitteres körömlakkokhoz gyártott alaplakkot, mint az OPI - Glitter Off vagy a Picture Polish-Revolution, de hamarosan beszerzem ezeket is, majd írok róla, hogy érdemes-e megvenni. :)

    VálaszTörlés
  7. Köszi! :) Én meg még nem is hallottam ilyenről! :O Azért hamar megtalálják a piaci réseket a körömlakkfüggőknél is! :)))

    VálaszTörlés
  8. Wow, what beautiful look all those red nail polishes :)

    VálaszTörlés