2014. augusztus 26., kedd

piCture pOlish - GRACE

Sziasztok!

Ma a piCture pOlish új színéről,
ezek közül is a Grace-ről készítettem pár képet.
     Sokat vacilláltam a Grace megvásárlásán. Első ránézésre arra gondoltam, túl világos, nem fogom használni. Utána arra gondoltam, ha nem veszem meg, akkor a parkolóig sem érek el és megbánom, mert nagyon praktikus, jól kihasználható szín, főleg, hogy most nem használhatok sötét színeket.
Meglepően nehéz volt fotózni ezt a világos színt! A borult időben készült képeken erősebbnek és picit szürkésebbnek látszik a szín, a gyenge napsütésben készült képek közelebb állnak a valósághoz, de egyik sem adja vissza 100%-an a színt.
árnyékban
gyenge napsütésben
árnyékban
gyenge napsütés
Összehasonlításhoz a Pirouette (itt írtam erről) színt választottam:

 Őszinte leszek, a Pirouette színe közelebb áll a kedvelt színeimhez, de nem bántam meg a Grace megvételét sem, mivel teljesen más szín. Egy nagyon finom, elegáns, poros púderrózsaszín, nagyon gyenge, szórt holo és fényesre száradó finissel. Azoknak ajánlom akik kedvelik, használnak hasonló színeket.
Valamint, nappali, természetes fénynél sokkal szebb a színe mint villanyfénynél.
A nyolc új Picture Polish lakkok között van sokkal izgalmasabb, egyedibb szín. Ilyen számomra az Eyre és a Bette.

Egy kép csak felkerült Instára:

16 megjegyzés:

  1. Nálam a Pandora és a Grace nem volt kérdés, a Bette-e akárhogy néztem, sehogy sem akart megtetszeni, az Eyre sem fogott meg eleinte, de végül megvettem....meglátjuk, összebarátkozunk-e. Viszont a Pandora még mindig csodás....még mindig nem tudom levenni róla a szemem.

    VálaszTörlés
  2. Tetszik ez a szín, pedig nem vagyok világos rajongó. Jól díszíthető, de önmagában is megállja a helyét. Ezt majd biztosan megveszem... :)

    VálaszTörlés
  3. Engem az új lakkok nem varázsoltak el annyira, max. az Eyre ami tetszik,esetleg még a Grace,de látnom kéne legalább egy ötujjas manit,amit ezzel készült és akkor talán...még nem érzem azt a "kell nekem,meghalok nélküle" érzést,ami a Bridget-nél és a Hope-nál elkapott. :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű ez a szín, kapásból ő fogott meg az újoncok közül, annyira finom, szolid és nőies :)

    VálaszTörlés
  5. Az utolsó képes lakkokat szeretném mindet megkaparintani egyszer :D Érdekes mód a Grace is tetszik. Ahogy egyre több képet látok az Eyre-ről annál jobban furakodik be az első helyre, utána a Pandora, a Bette, Fool's Gold és Grace. Nálam ez a tetszési sorrend az új lakkok közül :) A maradék 3 (szerencsére) nem kell :D

    VálaszTörlés
  6. @Lengyel Zsófia: az Eyre tényleg nagyon szép, sajnos tövig beszakadtak a körmeim, így egy ideig nem tudok képet feltenni, borzalmas lenne, a kedves Olvasóira való tekintettel, ez most kimarad :D
    A Bridget gyönyörű, kívánságlistás, hamarosan érkezik új PP szállítmány a Naillandbe, remélem most nem maradok le, résen leszek :D

    VálaszTörlés
  7. Oh wow Grace looks so delicate and gorgeous :-)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörűek *-*
    Az ajánlatom még mindig él.. :D

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű!
    Viszont csatlakozom Hozzád, a Pirouette nekem is jobban tetszik, élénkebb szín :)

    VálaszTörlés
  10. Nekem rettentően tetszik ez a lakk. :)

    VálaszTörlés
  11. Ez a Grace lakk nagyon tetszik, ez a színárnyalat amiért kiadok 3000ft feletti összeget:) SZÉP!!!

    VálaszTörlés
  12. Az este ezt a színt kentem fel és kezd nagyon tetszeni, jobban mint első látásra :D

    VálaszTörlés
  13. Elhiszem, Erzsi, gyönyörű darab. :)

    VálaszTörlés
  14. Ebben a lakkban épp a visszafogott, "szende szüzes" színét szeretem, kívánságlistás :)

    VálaszTörlés