2014. július 18., péntek

CIRQUE COLORS - CERRILLOS

Sziasztok!

          Kedves körömlakkfüggő sorstársaim, ma elérkeztünk -körömlakkokat illetően- az idei év legnagyobb csalódásához.
Bizony-bizony nekem a Cirque - Cerrillos szín nem jön be!
 Rengeteg blogon nézegettem, sóvárogtam ezért a körömlakkért vásárlás előtt.  A bloggerinák fényképezőgép beállításának és a monitorok különböző színmegjelenítésétől függően nagyon sok árnyalatban jelent meg. Volt ahol gyönyörű türkizkék színben pompázott, olyanra amilyenre épp vágytam a megrendelés előtt.


Nos ez nem az a szín! Eléggé zöldes ahhoz, hogy nekem ne tetsszen, ráadásul nem volt olcsó mulatság.
élethű színminta
Miután elsírtam minden bánatom, meg kell jegyeznem a körömlakk minőségével nem volt bajom.
Két rétegben szépen fed, gyorsan szárad, hologramos finise  erős napsütésben vagy villanyfénynél érvényesül igazán.
A képeken 2 rétegben használtam fedőlakk nélkül.Hoppá! Nem készítettem képeket nyomdázás nélkül, a bejegyzéshez a fotókat több mint 3 hete készítettem, bizonyára nem sikerültek és azt gondoltam majd következő alkalommal befotózom, de nem volt következő alkalom, így jöjjenek a körömnyomdázással díszített képek.
A kellékek:


Nem gyűjtögetem tovább a körömlakkokat, elég volt. Van nagyon sok  új márka amit lassan  szeretnék kipróbálni, így arra az elhatározásra jutottam, amelyik körömlakk színe nem tetszik, a bejegyzés végén jelzem, hogy megválnék az adott darabtól. A szívem fáj ilyenkor, de tudom nem fogom használni. Mivel nem vagyunk egyformák (szerencsére, mert akkor csak arany, sötétkék és rózsaszín körömlakkok léteznének ha tőlem függne :D) lehet van akinek épp ilyen árnyalatra fáj a foga, így az eredeti árától(14,5$+pstk.)  kicsivel olcsóbban, postaköltséggel együtt, 2950Ft.-ért eladom ha van rá érdeklődő. Címem a blog oldalsávjában található a profilom alatt.


Mai kérdésem, melyik volt az utolsó olyan körömlakkod amit webshopból vagy üzletben vettél és használatnál nem tetszett a színe?

17 megjegyzés:

  1. Nem rossz lakk ez, de tényleg elég húzós ára van. Nekem utoljára a China Glaze Dandy Lyin' Around volt csalódás még januárban, de azóta is bosszant. Egyszer valamelyik blogon talán hozzászólásban olvastam, hogy valaki nem hajlandó rosszul sikerült lakkozást feltenni, hogy ne rontsa a blogja presztizsét, de szerintem a rossz tapasztalatok megosztása legalább akkora segítség, mint a jóké. Nyomdázva nagyon szép ez a lakk egyébként, bár nekem alapból is tetszik, remélem akad majd rá jelentkező :) Hajrá lányok!

    VálaszTörlés
  2. Erzsi, engem érdekelne, írok mailt! :)

    VálaszTörlés
  3. én a picture polish jade esetében voltam kissé csalódott, amikor megláttam felkenve, de annyira nem, hogy meg akarjak válni tőle... :D

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is nagyon szép színe van, bár megértem a csalódottságod, ha Te nem ilyet vártál!
    Jó ötlet túladni a nem tetsző lakkokon, így legalább vehetsz helyettük másikat :D

    VálaszTörlés
  5. Oh what a pretty holo! I like it. I've never tried any Cirque polishes, but most of them looks really good! Lovely stamping :-)

    VálaszTörlés
  6. Nekem nagyon tetszik a színe (mondjuk kár, hogy körmön kép róla nyomda nélkül), de az ára nagyon borsos, én ennyit nem adnék egy lakkért :S

    VálaszTörlés
  7. Szép szín pedig, persze megértem a csalódást, ha nem ilyet vártál :) Az arany nyomdázással kifejezetten kedvemre való. :)

    VálaszTörlés
  8. Essie cuki rózsaszín lakk volt amiben nagyot csalódtam. Sok helyen olvastam a márkáról és az áradozásokról, hogy milyen jó.
    Aztán a sors úgy hozta, hogy a fodrászkellékesnél megláttam a polcon. Nem volt kérdés, megvettem. Ki is próbáltam, de felkenve alig volt színe míg az üvegben nagyon szép volt. 3 rétegnél feladtam, többet nem vagyok hajlandó magamra kenni :) Szóval azóta ott csücsül a fiókomban ha már ki nem dobtam szelektáláskor....

    VálaszTörlés
  9. Nekem nagyon tetszik a színe, bár az ára azért tényleg húzós. Nyomdázva gyönyörű lett! :)

    VálaszTörlés
  10. Pont az én színem, de gondolom erről már lemaradtam. Van egy Orly lakk (barna) a nevét most nem tudom, de majd megvesztem érte, annyira kellett. Megvettem, szép volt a körmeimen, de mikor nyomdáztam rá, megváltozott a minta színe. Azóta se használtam. Talán még a blogra se került fel, annyira megutáltam.

    VálaszTörlés
  11. Én mondjuk szeretem ezt a piszkos, zöldes árnyalatot. Nyomdázva is nagyon szép, kár, hogy neked nem jön be. Egyébként én is befürödtem már párszor, hogy a csodás ilyen-olyan ledes, profi képek elcsábítottak aztán a lakk egyáltalán nem olyan élőben. Ezért próbálok én is mindig amennyire tudok élethű képeket készíteni, még ha leddel ezerszer szebb is lenne...

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép színe van, de ha nem az, amit elképzeltél, akkor lehet a világ legszebb lakkja, akkor sem fog tetszeni. Én a múltkor gyűjtöttem össze minden cuccot, amit nem használok, de semmi baja, bevittem, a kolleganők pillanatok alatt elkapkodták :)

    VálaszTörlés
  13. Egy Avon körömlakkban csalódtam utoljára. Víz kék helyett egy zöldes meghatározhatatlan színné vált a körmömön, az üvegben oly csodás árnyalat. Próbálkoztam vele többször is, de a hideg kirázott tőle! Ráadásul az állaga is nagyon hamar megromlott.

    VálaszTörlés
  14. Nekem tetszik, szép lakk :) Csodás nyomdázva is! :)

    VálaszTörlés